Kempen Penyokong PAN Bantah Hadi Sangat Ekstrem

kempenAIDCNews – 13/7/16 – Kempen penyokong PAN, Mohd Sobri Yusoff membantah Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sangat ekstrem sehingga menimbulkan rasa kurang senang di kalangan warga netizen yang lain.

Mohd Sobri Yusoff dalam posting di Facebooknya menulis, “Kempen bantahan untuk Hadi..keluar je muka Hadi kat TV…ramai-ramai buat macam ni…”, sambil melampirkan gambar (seperti di atas) yang sepatutnya perlu dilakukan oleh ahli PAN terhadap Presiden PAS.

Mengulas kenyataan dan gambar yang dilampirkan Mohd Sobri itu, Yuusuke Godai merumuskan beberapa pengajaran di sebalik pemikiran penyokong PAN itu.

1 – Inilah hasil didikan pemimpin PAN yang gah bercakap bertopengkan Islam Rohmatan Lilalamin ….jika pemimpinnya kaki maki hamun apa peliknya pengikut mengikut cara pemimpin ….

2 – Kepada DAP yang biadap terhadap Islam begitu lunak nada mereka tapi kepada ulamak yang seluruh hidupnya mngajak orang kembali menghayati Islam begini layanan puak mereka ….

3 – Tolong malu sikit kupiah atas kepala dengan umur yang tua bangka tapi masih dengan perangai biadap sering maki hamun dengan kata-kata lucah seperti berbangga nak tunjuk kat sapa diri tu seperti orang kurang siuman …

4 – Jika inilah cara kempen nak ajak orang sokong PAN yang dikata parti Islam itu, tuan-tuan dan adik-adik yang cerdik pandai nilailah sendiri…

5 – Kepada penyokong PAS, jangan lakukan perkara sama terhadap musuh politik kita kerana ini bukan cara kita …..lawanlah mereka dengan hujah dan fakta …..dan alhamdulillah sepanjang aku ber-fb tak ada lagi terlihat posting yang sungguh jijik seperti ini dari mana-mana rakan PAS terhadap musuh politiknya……

6 – Akhirnya …tuan-tuan dan adik-adik nilailah sendiri bahawa inilah wajah PAN ….. bukan PAN jika tanpa pengikut yang punya mentaliti yang sangat rendah begini….

Identi sebenar Mohd Sobri Yusoff didedahkan Albangi Selangor seperti berikut berikut :

Mohd Sobri Yusoff – Ahli PAN Kubang Kerian Kelantan, bekas PGS Hawaai Five O, orang Husam, bekas YDP Kubang Krian.

Tel. Bimbit: 0139958100
Email: AMANAHKUBANGKERIAN@GMAIL.COM

Alamat: KG CHICHA, KAMPUNG CHICHA DEMIT, 16150, KOTA BHARU

farhan

hani

sobri

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s