Siti Kassim Gesa Bukan Islam Membiak Lebih Ramai

Petaling Jaya: Siti Kasim merayu kepada masyarakat bukan Islam agar mereka membiak bagi menghasilkan lebih ramai lagi orang bukan Islam. Ini akan membolehkan mereka bangkit berjuang bersama dengannya untuk menentang kesemua orang Islam yang menyokong usaha pemerkasaan kedudukan Mahkamah Syariah di dalam negara.

Siti Kasim meluahkan kekesalannya itu di dalam sesi soal jawab forum ‘Hadi’s Syariah Bill, What Christians Should Know’ yang dianjurkan di Petaling Jaya sebelum ini.

“Menurut bancian, terdapat 68% orang Islam. Tolonglah membiak lebih ramai lagi orang bukan Melayu. Orang bukan Melayu harus berjuang bersama-sama dengan Melayu yang seperti saya. Kita ada ramai”.

Menurutnya, terdapat sebuah gerakan yang sedang bergerak aktif untuk mengislamkan negara ini dan mendapat sokongan daripada majoriti masyarakat Melayu.

Siti Kasim mendedahkan bahawa pengislaman negara ini mendatangkan kegusaran di kalangan segelintir Melayu yang liberal, namun mereka berasa takut untuk bersuara bagi menunjukkan penentangan.

“Sebagai seorang Melayu, saya mahu orang bukan Melayu faham bahawa saya tahu ramai Melayu yang tidak bersetuju dengan saya. Amat sukar untuk kita ubah keadaan ini melainkan menerusi kerajaan baru, atau mengubah sukatan pelajaran agar tidak lagi menggunakan ‘Islam’ versi Arab Saudi.”

Siti Kasim mendedahkan kesediaannya untuk berhijrah ke luar negara sekiranya beliau gagal dalam perjuangannya ini untuk menentang hasrat majoriti masyarakat Muslim Malaysia yang memilih untuk menjadikan negara ini lebih bercirikan Islam.

“Pada suatu hari nanti jika saya lihat negara ini sudah tidak dapat dibantu lagi, saya akan berhijrah meninggalkan negara ini. Sekarang kita masih boleh lakukannya. Bersama-sama, orang bukan Melayu, dan Melayu seperti saya mampu untuk melawannya!” – menara.my

Advertisements

4 thoughts on “Siti Kassim Gesa Bukan Islam Membiak Lebih Ramai

  1. Hish buat hapa nak tggu2 lagi hijrah la skrg pon. Like who the hell cares abt this murtad…
    kau kawin la beranak banyak2 murtadkan anak2 pula
    ..mmmpphhh org lelaki tak mau pd kamu pon

    Like

  2. Murtadkan anak apa kelas buat siti? Lahirkan orang kafir terus dari rahim. Tak perlu azan telinga kanan dan iqamat telnga kiri, lahir terus sumbat earpod kat telinga budak, kasi dengar sam smith. Besar nanti boleh ikut uncle Azrul, learn about gay scene and fight for the proper freedom of sodomites like him and grandad Anwar.

    Susah benar nak membesarkan anak anak soleh zaman ini, bukan kawan sebaya mereka saja kita kena tapis, mak bapak kawan kawan pun kena tengokkan jugak. Jangan dibiar anak anak kita bercampur dengan manusia tiada PEGANGAN AGAMA dan TIADA MORAL.

    Tak baik tulip cakap takde lelaki nakkan siti, walaupun benar. Mungkin siti takkan mengandung seperti lumrah perempuan biasa yang lelaki berselera, tapi IVF kan ada, lagi pun piihan penderma2 sperma pun dah macam macam bangsa ada kat malaysia, syria, caucasian, negro, bangla, nepal, rohingya, myanmar….semua ada. Pilih je sis siti oi. However i do hope you suffer from hormonal imbalance or cystic fibrosis so u cant procreate. Your offspring only hope to become a good person (bukan ahli syurga ye, good person only) is to be raised by someone else far from you.

    Encik Kassim tak rasa bersalah ke kat umat islam dan bangsa melayu sebab besarkan anak tak beradap ni? Takde rasa malu kat jiran jiran? Sikit pun takde?

    Like

  3. betina sial !!! nape tak ngaku je dah murtad… asyik guna nama melayu je… inilah spesis melayu yg sanggup jadi penjilat lobang taik kafir2 DAP PKR… ada ramai lagi di luar sana

    Like

  4. Nak marah pada orang gila pun tak guna,dia ni gila sekular.Semuga Allah memberi petunjuk kepada beliau,kerana petunjuk itu hanya milik Allah.

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s